Safario operatoriaus pripažinimas

parašė , 2016-09-12 22:12

Tai teisinga, ne kiekvieni safario prabėgimai tobulai – žioptelėjimas! Mes pasitikime mašinomis (t.y. transporto priemonės), ir jie yra taip klystantys kaip žmonės – kitas žioptelėjimas! Rugpjūtį mes turėjome kelionę, kuri galbūt nuėjo truputį lygesnė. Ir, kadangi aš giliai įkvėpiu, kad nuraminčiau mano nervus apie pasidalinimą mažiau, negu puikus safaris su dideliu plačiu pasauliu, aš tikiuosi, kad tai padės jums su jūsų savu laukimu kelionės Afrikoje.

Afrika yra nenuspėjama. Mes sakome mūsų svečiams tai apytiksliai 37 kartai mūsų dokumentacijoje prieš kelionę, kadangi jie ruošiasi jų kelionei. Keliai yra blogi, policija yra trukdanti, oro struktūra keičiasi, ir, žinoma, tai kvietė "žaidimo variklį" rimto pagrindo – ar jūs nugalite, žaidimas, ar gyvūnai daro, priklausomai nuo to, kas ieško kas iš pradžių! Bet kaip safario operatorius, mes iš tikrųjų nenorime manyti, kad mes negalime numatyti (ir sutrukdyti), kas įvyks
Žinoma, atsitiktinumai yra vietoje sumažinti poveikį bet kokio nenuspėjamumo ant svečio. Bet tai vis dar sukelia skausmą mums, kad turėtų panaudoti tuos atsitiktinumus.

Mes priėmėme didelę šeimos grupę devyni rugpjūtį: dveji tėvai, keturi sūnūs ir trys žmonos. Jie norėjo važiuoti visi kartu vienoje transporto priemonėje, tokiu būdu mes nusprendėme, kad geriausia transporto priemonė jiems buvo mažas sausumos sunkvežimis. Maršrutas buvo penkios dienos – trys Maasai Mara ir du Amboseli. Tai buvo suplanuota kelis mėnesius, ir kiekvienas buvo sujaudintas.

Atvykimas į Keniją

Pirmas kliuvinys atvyko atvykimo metu. Žmonės atvyko, bet bagažas nepadarė. Nė viena dalis bagažo nuo visos grupės nebuvo Nairobyje, kai jie nusileido. Aš nesu vis dar ne įsitikinęs, kaip tai galėjo įvykti, bet tai padarė. Bagažas turėjo atvykti į tą patį skrydį kitą dieną ir tokiu būdu jie prašė vėlesnį išvykimą į Maasai Mara. Mes turėjome išvykti 8am, bet artėjant laikui, kai jie sugrįžo į oro uostą ir atkūrė bagažą, tai buvo 4pm! Ir sunkvežimyje tai yra ilgas, lėtas variklis kur nors, nekalbant apie nelygų kelią žemyn į Mara.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Vėlyvas išvykimas reiškė, kad mes važiavome naktį, kuris yra kažkas, kurį mes niekada nenorime padaryti, ypač per krūmą. Mes pagaliau atvykome vidurnaktį, ir stovyklos darbuotojai buvo taip nuostabūs! Mes laikėmės komunikacijoje su jais per vakarą, ir jie sulaikė pietus mums ir aptarnavo juos labai maloningai tą valandą. Pamoka pasimokė nors: kitas kartas mes neišvyksime Maasai Mara taip vėlai ir vietoj to išvyksime kitos dienos pradžioje.

Safaris Prasideda

Kitą dieną mūsų rytinis žaidimo variklis neprasidėjo labai anksti, kadangi kiekvienas pavargo nuo praėjusios nakties. Bet Francis nuėmė juos aplink 8am, ir jie pastebėjo liūtus beveik nedelsiant. Sunkvežimis duoda jums daugiau aukščio, ir jie gavo didelį pastebėjimą pasididžiavimo žole. Greitai po, kad, nors, sunkvežimis sustojo. Ir niekas, kurį Francis padarė neperkels to. Vėl stovyklos darbuotojai buvo nuostabūs ir tiekė transporto priemonę, tokiu būdu mūsų svečiai galėjo tęsti jų žaidimo variklį. Tada jie tiekė kitą nepaprastą transporto priemonę, kad vilktų sunkvežimį vilktimi iš parko.

Francis nutraukė variklį stovykloje ir atrado, kad stūmoklis turėjo, kadangi jis apibūdino tai, "pasivertė githeri" (tradicinis keniečių patiekalas troškintų pupų ir kukurūzo, t.y. mažų apskritų dalių rutulyje). Bėda su varikliais yra tokia, kad, net jei jūs reguliariai aptarnaujate juos, yra daiktų, kuriuose jūs negalite pamatyti, ir tai žlugs su pakankamai susidūrimo į priekį šituose neįtikėtinuose Kenijos keliuose. (Aš neseniai atrasdavau Australijoje, kad krūmai yra kažkas, kas yra pakeistas kas dvidešimt metų ar taip. Kenijoje mes keičiame juos paskui beveik kiekviena kelionė žemyn į Maasai Mara!)

Kad būtų galas sunkvežimio šiai kelionei. Mes suorganizavome pakeitimo transporto priemonę, kad sugrąžintume grupę į Nairobį kitą dieną. Maršrutas tęsėsi svečiams kaip planuotas, laimei. Vienintelė svarstoma problema buvo, kad nebuvo dabar jokios erdvės Francis ir man šioje atsarginėje transporto priemonėje. Mes pabandėme truktelėti išvyką kelyje, artimiausiame stovykla, bet tai yra ramus kelias, tokiu būdu mes neturėjome daug laimės. Tokiu būdu mes gavome motociklo taksi (boda boda) per savaną (už parko!) į svarbiausius vartus Maasai Mara, kur mes surastume daugiau eismo. Aš turiu sutikti, kad motociklo išvyka buvo įsimintiniausia vieta mano laiko Kenijoje! Mes vairavome tą maršrutą anksčiau, bet ant motociklo tai buvo kažkas kita! Gražus peizažas, per Maasai kaimus, per upes, wow tai buvo stulbinantis!

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kaip nors mes atvykome į Nairobį prieš svečius, nepaisant mūsų laukimo pakėlimo, ir paskui gavimo visuomeninio transporto Nairobyje į jų sutarimą. Bet jie turėjo daug daugiau lėtos kelionės, sustojančios Didžiojo riftinio slėnio sekime, lankydami Maasai kaimą ir pietaudami kelyje. Vis dėlto, jie buvo taip nustebinti pamatyti mus laukiant jų, kadangi mes buvome. Mes įvykdėme pasirengimą Amboseli kitą dieną ir pavadinome jį naktimi.

Amboseli

Padėkojimo gerumas antra kelionės pusė nuėjo sklandžiai! Mes turėjome perskelti juos į dvi mažesnes transporto priemones, ir jie perjungė viršuje dvi dienas savo rengimų sėdimas vietas, kad praleistų laiką su kiekvienu. Jie pamatė hienas, dramblius, didelę bandą Bafalo pelkėje, balnui pateiktame sąskaitą gandre, zebruose, didelėje bandoje stručių, ir, žinoma, Mt Kilimanjaro. Jie taip pat kopė į sekimo kalvą tam, kad apimtų vaizdus per parką.

Viskas yra gerai, kuris pasibaigia gerai ir iš tikrųjų buvo minimalus žlugdymas į safarį svečiams. Tik mano savas pažeminimas stojo skersai kelio manęs besilinksminantis. Bet Francis visada sako man blaiviai, kad "Kažkas gali įvykti", ir jis yra teisus. Galbūt mes pridėsime, kad į "Afriką yra nenuspėjamas" kelionės ruošimosi dokumentuose.

Prašom turėti savo patirtį kelionės, kuri nenuėjo tiksliai, kad suplanuotų – padeda man suprasti, kad ne tiktai kažkas gali įvykti, bet kažkas gali įvykti bet kam!