Kelionė kaip dovana mūsų vaikams

parašė , 2016-09-28 21:46

Anksčiau kelionės sezoną, aš parašiau dalį apie tai, kaip amerikiečio procentinis dydis, kas važiuoja tarptautiniu mastu kasmet yra žemas. Tačiau, mano ankstyviausios kelionės atmintys vyksta Kolumbijoje, Kanadoje, Meksikoje ir Pietų Amerikoje. Ir per metus šitos ankstyviausios atmintys auklėjo tokią aistrą kitoms kultūroms, žmonėms, maistams, vynams ir peizažui, kad aš negaliu įsivaizduoti gyvenimo be kelionės, atliekančios turtingą mano gyvenimo vaidmenį.

Tai buvo didysis Maya Angelou, kuris pasakė, "Galbūt važiuokite, negali sutrukdyti fanatizmui, bet rodydamas, kad visos tautos verkia, juokiasi, maitinasi, jaudinasi, ir miršta, tai gali įvesti mintį, kad, jei mes bandome ir suprantame vieną kitą, mes galime net tapti draugais." Ir būtent tai kelionė turi būti apie – sukūrimas draugų, supratimas ir matymas naujų daiktų ir žmonių, ir išplėtimo proto ir mūsų savos asmeninės visatos
Kai tik jūs pradedate kelionės gyvenimą, tai yra gyvenimo kivirčas.

Mano ankstyviausia atmintis užsienyje buvo Kolumbijoje. Mano senelė ir jos šeima gyveno mažame kaime Karibų jūros pakrantėje. Aš buvau labai jaunas, kai mano sesuo, tėvas ir motina nuėjo, kad aplankytų jos šeimą. Aš atsimenu dėdes ir labai mėgstančią tetą. Ir, aš atsimenu savo aukštą senelę, kuri buvo jos srities šeimininkė.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Šios atminties dalis apima mano seserį ir mane rizikuojantis į bailų paukščių aptvarą. Kaip mergaitės nuo Niujorko, mes niekada nepamatėme paukštienos jų rašikliuose. Aš nepamirštu klausti savo tėvelio, kodėl jie buvo rašikliuose, ir jis pasakė man, kad jie gamino kiaušinius ir nedaug kaip magija, jis sugebėjo surasti paukštieną, kuri buvo apdengta ant jos kiaušinių viršūnės. Aš atsimenu triukšmą, skrendančias plunksnas, karštį ir dezorientaciją ir nustebimą buvimo kažkame taip užsienio.

Kitas daiktas kurį aš prisimenu yra artimas pusė durų virtuvėje, kuri buvo atidaryta viršuje. Aš peržiūrėjau lauke per purvą ir didelį kalakutą, bėgantį aplink. Vėl, aš paklausiau savo tėvo, ką kalakutas darė lauke vienas, ir aš norėjau žinoti, jei aš galėčiau žaisti su juo. Bet vos tik aš uždaviau tą klausimą, aš išgirdau savo senelės kimų ir sparčiai augantį balsą, kviečiantį vieną iš jos darbuotojų. Ji nukreipė kelis greitus žodžius ispanų kalba jam ir kitam daiktui, kurį jūs žinote, jis ėjo, greitai perdavė duris, ir mano tėvas ir motina skubino mus viduje į svarbiausią namą. Aš pajutau, kad kažkas vyko. Aš nebuvau įsitikinęs, kas, bet blogas jausmas užtruko ore. Savaime suprantama, tas kalakutas, su kuriuo aš norėjau žaisti tapo mūsų pietumis tą vakarą.

Jei aš nebūčiau važiavęs už Niujorko ribų, aš nebūčiau niekada turėjęs patirties buvimo Pietų Amerikos šalyje, mažame mieste, ant mažo ūkio – studijavimas mano pirmų pamokų apie gyvenimą ir mirtį.

Po daug metų, mano šeima gyveno Argentinoje. Ir kiek aš esu sudomintas, yra gyvenimas anksčiau ir post-Alfonsín. Aš nepamirštu praeiti gatves Argentinos taksi, kai britai kariavo per Folklandų salas, ar kadangi Argentina kvietė juos, Las Islas Malvinas.

Dalis mūsų patirties buvo nelabai gera, kadangi Jungtinės Valstijos buvo ant pusės britų ir kai mes buvome sustabdyti vienas laikas policijos ir paprašėme pagaminti dokumentus, tai buvo labai įtemptas laikas, kadangi mes sėdėjome taksi, laukiančiame policininko, kad mestume JAV pasus pažodžiui atgal į mūsų veidus po to, kai jis davė mums kelis labai kvailus ir rinktiniai žodžiai apie tai, kas jis galvojo apie amerikiečius.

Dar, vienas iš mano meiliausių ir protą keičiančių momentų įvyko Buenos Airės, ir tai yra šalis, kurios aš labai garbinu visą po šitų metų. 1983 m. gruodžio 10-ąją, aš turėjau didelę sėkmę, kad būčiau su mano šeima naktis, kad Raúl Alfonsín buvo pirmas demokratiškai išrinktas prezidentas po karinės vyriausybės.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Aš atsimenu tai būdamas vėlai vakare, ir mes išgirdome tai, kas pirmiausia mes galvojome, buvo riaušės, bet tada buvo aiškiai džiaugsmas. Atrodė, kad karšta naktis, kad visas miestas, visa grafystė plūdo ant gatvių. Aš prisimenu traukimą viršuje medinių atspalvių ir atidarymo durų mūsų svetainės langų, kurie vadovavo ant mūsų balkonų. Perkūniškas minių riaumojimas apačioje. Muzika. Žibintas trumpėja per tamsą. Nauja diena išaušo Argentinoje, ir aš buvau gana laimingas su savo šeima paliudijęs nacijos atgimimą, kadangi tai šventė ankstyvus savo naujo likimo momentus.

Mano tėvai pasistengė kaip mano sesuo, ir aš užaugau – ir kartais jie nepadarė. Tačiau, viena iš didžiausių dovanų, kurias jie įteigė man buvo smalsumo ir noro dovana pamatyti pasaulį už miesto, kur aš gyvenau. Ir tam, aš esu amžinai dėkingas.