Rankose su shimmy (autobiografija)

parašė , 2013-10-23 15:28

* Pagal "Atsitiktinį Namo Žodyną anglų Kalbos 1967: – Shimmy – 1. Amerikiečių regtaimo šokis, pažymėtas, drebėdamas klubų ir pečių; 2. besaikis klibėjimas priekiniuose automašinos ratuose; 3. ilga palaida suknelė.

Mušimas būgną 4 smūgių 350cc pilnas variklis B.S.A. motociklo ir fanfara jo išmetimo, paskelbto mano išvykimu ant Alyiah (ivritas tam, kad pakiltų į šventą žemę) į Pieno ir Medaus Žemę 1963 m. spalį; dešimt dienų kelionė nuo Šiaurės Londono, kuris būtų padarytas kelio ir jūros. Su šalmu ir dėvintis juodoje vaškiškoje agitacijos aprangoje, žinomoje kaip Barbour Kostiumas (nelaidus viskam išskyrus Rūstybe, kad Atvykčiau), aš vargu ar pradėjau trūktelėjimą nuo namų, kai bėda sumušė – suspaudimo klaida. Ką tik graudžiai užbaigęs visą atsisveikinimą, kad sustotų ir ištaisytų tą klaidą būtų sumažinęs tą momentą aukštos dramos į patetinės komedijos aktą
Taip riaumodami ir barškėdami toli mes nuėjome, užmiršę į to viršijančio leistiną greitį variklio ūžesį. Deja mano troškime būti gerai parengtas, aš užpildžiau pirminį grandinės atvejį menkas per daug naftos, kuri leido daliai to įeiti į suspaudimą ir privertė tai paslysti kiekviename greičio pakeitime; nepatogi bet palyginti švelni blogybė palyginti su einančia po kova su Shimmy, tai nežiniomis aš leidau į atstumtą.

Mano transporto priemonės užpakalinė dalis buvo pritaikyta su dvejopu panier-rėmu tam, kad neštų dėžes, ir aš pakroviau ir surišau simetriškai jais du didelius lagaminus, turinčius savyje drabužius ir daug knygų. Kuprinė buvo sprausta tarp šitų dalykų, ir surišta į degalų baką (kur mano skrandis tęsis šiandien), buvo ketvirtas dalykas bagažo, didelės kuprinės. Aš pats savarankiškai būdamas įspraustas tarp jų, mūsų jungtinis svoris turbūt viršijo projekto specifikaciją šiai mašinai prie saldaus patiekalo. Bet su tiek daug naštos, paimtos laivagalyje ant palyginti lankstaus rėmo, nebuvo taip nuostabu, ant vėlesnio atspindžio, suprasti, kad aš leidau velniui Shimmy užgrobti savo transportavimo sistemą. Greičiais daugiau kaip apytiksliai 30 mylių per valandą. jis pritaikė klampų žemo dažnio svyravimą vairams, teikdamas transporto priemonę, beveik nesulaikomą. Aš nenorėjau palikti bagažo, nei praleisti valtį, tokiu būdu aš nekaltai paėmiau ant mūšio su Shimmy kelionei per Prancūziją.

Mes pasiekėme Duvrą po apytiksliai trijų šliaužimo valandų. Kanalas buvo grublėtas, bet mažiau problemos – bent jau tuo atveju, kuriuo judėjimas nebuvo mano sukūrimo. Po miegojimo jaunimo Kalės bendrabutyje, nusitęsęs vairavimo periodas kitą dieną buvo mano atvykimo priežastis į Paryžių per vakarinę piko valandą. Be laiko praleisti anksčiau važiavęs juokingai mažame greityje, nebuvo jokio klausimo dėl imti trumpą poilsį – tai buvo klausimas siekti Fontainebleau prieš prieblandą. Taip, ignoruodami concophany Paryžiaus eismo, nekantraus mano mažam greičiui ir nepastovumui, mes kirtome tą teisingą miestą, sustabdydami variklį, bet dukart.

Fontainebleau bendrabutyje aš sugebėjau apsikeisti nepageidaujamą kukurūzų dribsnių paketą (kad Motina primygtinai reikalavo, kad aš paimčiau) mažam maišui monotoniškiausių vietinių avižinių miltų, ar tokiu būdu mano prekybininkas galvojo. Reikalas teikė abipusę naudą – aš neturėjau jokios galimybės tam, kad apsipirkčiau, ir į mano kitus draustinius buvo dabar pridėtas puiki avižinė košė, kažkas, kas buvo labiau esminis.

Per dienas, kurios sekė, vairavimas tapo sudėtingesnis su Shimmy kada nors paruoštas staiga mestis, bet prie kažkokio stebuklo mes galų gale atvykome nesugadinti ant molo 19a, prieš apytiksliai 2 valandas prieš tai, kai motorinis laivas "Theodore Hertzel" buvo skolinga burė nuo Marselio. Dalį mano bagažo nusiuntė priekyje nuo Zim (laivo kompanija) įstaigą. Aš stačiau automobilį, dabar neapkenčiama mašina (gali tai rūdyti taikoje) ant krantinės, ir nekantriai ropšėsi ieškant šio bagažo tame, ką aš įsivaizdavau, buvo prabangaus laivo patogiausia kabina, kuri tapo mano svarbiausiu įkvėpimu per praėjusias keturias dienas. Viskam aš rūpinausi tuo momentu, tomis geležies dirbinių sukilimo atliekomis, ir tai yra šlykštus bendrininkas, galėjo pasilikti už panašaus Moses ir niekada ne įeiti į Pažadėtąją žemę. Bet tame aš suklydau, kaip dainos žodžiuose, "tai yra ne būtinai taip" – pasamdyti jį, Shimmy nebuvo taip lengvi reiškiniai atmesti.

Aš nustačiau vietą savo turto ir sutarimo po daug sunkumo ir laiko slinkimo. Tačiau tai nebuvo ganėtinai, kadangi aš laukiau. Laivas buvo pakrautas į tarpeklius, jei you’l atleidžia sumaišytą metaforą, su Olim dideliu kiekiu (ivritas: imigrantai) nuo Šiaurės Afrikos. Maža kabina, paskirta man, turėjo savyje tris kitus, apimdama jauną tunisietį, kurio žmona, kūdikis ir jos gausi šeima buvo tik artimiausi. Laivas buvo apie išvykti. Aš tęsiau denį ir momento gyvume, mano nusiskundimai kaimyninio laivo pareigūnui buvo vargu ar girdimi. Viskas kurį aš padariau pažangą perveždamas buvo "šalin – noa" (ivritas: motociklas) ir gestas krantinės kryptimi. Tačiau tai buvo pakankamai. Apie sunkumą su kabina, kuri vertas nežinojo nieko, bet jis buvo greitas, kad atsakytų į vehicular skirtumą. Jis išspjovė kelias nesuprantamas hebrajų frazes nematomam vidaus jūreiviui, ir per kelias sekundes laivo strėlinis kranas mikliai sugavo, pakėlė, supo ir padėjo mano nuožmią krūvą aparatinės įrangos erdvesniame sandėlyje, negu jie kada nors sutiks paskirti man, viduje beveik tuščias laikosi krovinys, ir tai yra danga, paslinkta į vietą. Tai buvo paskutinė našta, persiųsta anksčiau, negu mes atrišome ir plaukėme.

Kitos penkios dienos praėjo santykinėje palaimoje, net su reikalingumu susidoroti tuose ankštuose ketvirčiuose. Tunisietis mūsų kabinoje buvo iš tikrųjų mohel (ivritas: apipjaustymo ekspertas), kuris buvo sudėtingas man tikėti, kol jis neparodė man savo prekybos įrankių. Egiptietis su mumis nenorėjo apibūdinti savo praeitį net nepaisant to, kad mes galėjome susisiekti anglų kalba. Atrodė, kad likusi dalis jo šeimos jau emigravo. Anglijosis australas būtų buvęs sunkesnis surasti negu mano trečias kompanionas – kas ėjo į tą patį Ulpan (hebrajų studijavimo centras) kaip aš pats savarankiškai. Aš suvėriau viršuje liniją ar du ir tęsiau denį, kad galvočiau apie mano drabužių plovimą. Kai aš sugrįžau, abi linijos buvo visiškai užimtos kūdikio raštuotomis drobėmis. Rankšluostis, vienintelis dalykas, kurį aš pakabinau ten buvo kruopščiai sulenkti ir išvyko ant mano gulto.

Kai Izraelio pakrantė priartėjo prie mūsų (kaip be abejo, Profesorius Einstein teisingai reikalaus), neoficialumas dingo – manta buvo iš naujo supakuota, ir Olim buvo "organizuoti" žydų Agentūros, kurios kanceliariniai darbuotojai mąsliai paslydo per santrauką, užeina pas Kiprą. Ne mano vardo klausymasis paskambino, aš nebandžiau tapti susigrūdimo nariu registracijos – rimta klaida. Popietės pabaigoje Simchat Torah (žydų įstatymo pateikimo šventimas), po skambaus pasveikinimo nuo dviejų mažų valčių, kurios buvo perpildytos su vietiniais sukaktuvininkais, kurie sveikino mus nuo už Haifos uosto, mūsų laivas, galų gale aprištas.

Buvo nepakenčiamas, laukia anksčiau, negu mes galėjome palikti laivą. Chavera (ivritas: dalininkė) (Sionistas) Judėjimas, kurio buvimas tiktai dabar tapo žinomas, prisijungė prie manęs ir taip pat laukė. Net anksčiau, negu Olim viskas išvyko, mes buvome supažindinti su kai kuriais Amerikos turistais, kurie matyt domėjosi kitu mūsų Alyiah progresą, bet šis epizodas praėjo labai skubiai. Aš manau, kad su mano juoda variklį periodiškai kartojančia apranga ir Veronica šviesiais plaukais, jie manė, kad mes buvome kai kurie mieli atsiskyrimai nuo paaugliškos kelią riaumojančios grupės, kuri nusprendė sugrįžti į gerą gyvenimą. Tai buvo šiek tiek sumažėjimo, kad surastų, kaip palyginti nedaug teisingos rūšies pagalba mes iš tikrųjų pasiekėme.

Iki 21:00 laikymas krovinys buvo atidarytas, ir mano ištikimas žirgas buvo nutupdytas ant kranto, būdamas iškeltas ir padėtas ten vieno iš didžiulių keliamųjų kranų, kurie sudaro dockside sceną – vienintelis krovinio dalykas, kuris buvo iškrautas tą vakarą (būdamas paskutinis, tai iš pradžių nebuvo namie). Taip pagaliau aš nešiau bagažą nuo nepadedamo laivo. Dėvėdamas pilną jojimo įrenginį, aš surišau savo reikmenis jo įpratusiose vietose. Lagaminai, Shimmy ir viskas, kurį mes ridenome iš imigracijos rajono, kaip tik prieš paskutiniai likusią sargybą buvo apie užrakinti vartus. Niekas nesustabdė manęs dokumentams. Nepaženklintas, neregistruotas, neapdraustas, be muitinės stokos, pažymėtos ant paso, mes nuaidėjome toli į tamsą nakties – būti – spoksojo, suglumusiu, svirduliavimas kažkoks, kvailas, juodas riteris, neatpažintas, neginčytas ir iki šiol unbloodied…

Ir o dėl to Shimmy, gerai aš niekada nesugebėjau atsikratyti nuo jo! S’matter fakto, šiandien, jis net padeda skleisti sviestą ant manęs duona. Retkarčiais vis dar aš susiduriu su juo – bet analitiškai ant kompiuterio. Kadangi mūšis prieš Shimmy ir kelis jo nemalonių draugų, kurie kankina šiuolaikinio lėktuvo važiuokles yra dalis, ryšulys (ir aistra) mano dabartinio gyvenimo būdo – kaip inžinierius, ir jų sėkmingas malšinimas yra būdas, kuriuo aš pasirodžiau, kad išreikščiau šio Alyiah rezultatus.